23.05.2013

Urodzinowa dla podróżnika

Po "misiowej" kartce na Dzień Ojca pozostanę jeszcze w męskich klimatach. Tym razem miałam okazję wykonać kartkę urodzinową dla pewnego podróżnika.

Jako kartograf z wykształcenia, uwielbiam wszelkiego rodzaju mapy, a jak już jakaś znajdzie się na kartce, to dla mnie jest to od razu świetna praca ;)
Skoro więc kartka miała być dla podróżnika, mapy nie mogło na niej zabraknąć ;)



Nie byłabym sobą, gdybym nie umieściła gdzieś napisu mówiącego o przeznaczeniu kartki. Tym razem życzenia urodzinowe znalazły się na tagu wsuniętym za manuskrypt.



Mam nadzieję, że kartka się spodoba, tymczasem zgłaszam ją na wyzwanie w Scrapkach-wyzwaniowo - praca z tagiem.

Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za wszystkie komentarze! :D

9 komentarzy:

MONIKAAA pisze...

Ochhhh ale wspaniała!!! :)

Unknown pisze...

Piękna :) Ja jestem zwierz średniowieczny i mapy żółtawe me oko zawsze cieszą :) Cudnie ;) można się przenieść do innego świata patrząc na tą karteczkę. Ćwieki pasują cudnie :)

Klaudia/Kszp pisze...

Oo, super!

Agnieszka Korman pisze...

Stworzyłaś piekną kartkę. Uwielbiam papiery z motywem mapy, zachwyciły mnie również banerki i nity:)

wiola_c pisze...

Świetna mapa dla podróżnika. :)
Zadbałaś o niepowtarzalny klimat i szczegóły: róża, cyrkiel i przepiękna mapa. :)
Bardzo mi się podoba. :)

Chimera pisze...

Bardzo klimatyczna kartka! Podoba mi się połączenie papierów - świetne :)

Iliana pisze...

Świetna kartka! Cudnie wyglądają te ćwieki śrubkowate ;D

Cudaczek pisze...

Niesamowita! Mapa w tle, ćwieki... wszystko idealnie pasuje!

chanya13 pisze...

Świetna!!! bardzo mi sie podoba